Ga naar hoofdinhoud
BijHoen neemt afscheid van de kassalade en wordt cashless
Vanaf maandag 18 oktober is betalen bij BijHoen en De Lobby uitsluitend mogelijk via pin of via de BijHoen App. Contant betalen voor consumpties behoort hiermee tot het verleden en stappen we volledig over naar het digitale betalingsverkeer.
Contant betalen alleen op afspraak
Wil je niet via automatisch incasso betalen en niet via pin of iDeal? Dan hebben we de volgende opties:
– Lidmaatschappen kunnen contant betaald worden wanneer je per jaar vooruit betaalt. Hiervoor kun je via de receptie, e-mail of telefoon een afspraak maken. Neem dan gepast geld mee, want er is geen wisselgeld meer aanwezig.
– Je kunt contant geld storten op het tegoed van je account. Dit gaat vanaf € 100,- en eveneens alleen op afspraak en via gepaste betaling. Om de contante betaler hierin tegemoet te komen krijg je € 5,- extra tegoed gestort voor elke € 100,- aan storting.

Waarom kiest BijHoen voor cashless?

– Veiliger, gemakkelijker en sneller.
– De bank heeft de afstort locaties stevig teruggedrongen.
– Geld storten en wisselgeld is steeds duurder geworden.
– Meer dan 94% van onze betalingen loopt al via de digitale weg.